Carolina Sundell
lördag 30 september 2017
Vem vill vara ansiktslös?
Jag skriver om Apples Facial-id:
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/Bgar7/se-upp-nya-iphone-ar-en-sakerhetsrisk
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar