lördag 30 september 2017

Vem vill vara ansiktslös?

Jag skriver om Apples Facial-id: 

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/Bgar7/se-upp-nya-iphone-ar-en-sakerhetsrisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar